Bedrijfsadres huren

Zoekt u naar een mooie en flexibele kantoorruimte voor uw bedrijfsadres huren? Wij, van Virtual Office Dordrecht, staan graag voor u klaar! Wij bieden een breed scala op het gebied van flexibele werkplekken aan. Wij ontzorgen onze klanten van A tot Z met een virtueel kantoor. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan het huren van kantoorplekken en vergaderruimtes, maar ook aan het sorteren van al uw zakelijke post.

Benieuwd geworden naar wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen? Twijfel dan niet om even contact met een van onze medewerkers op te nemen voor meer informatie.

Pakketten van Virtual Office Dordrecht

Bekijk onze mogelijkheden per maand. In pakket 1, 2 en 3 is een zakelijk telefoonnummer (callvoip) ook mogelijk voor €20,- per maand.

Pakket 1

Basis Pakket

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Voor 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden of 24 maanden!

Vanaf €33,95 per maand

Pakket 2

Per maand betalen

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

€44,95 per maand

Pakket 3

Meerdere BV’s

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Luxe: 5 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken

  • Luxe: inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

  • Op ieder gewenst moment per maand opzegbaar! Geen opzegtermijn.

Vanaf €59,95- per maand

Pakket 4

Inclusief Kantoorruimte

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Wekelijks postverzending

  • Telefoonbeantwoording onbeperkt, inclusief gratis zakelijk telefoonnummer.

  • 5 of 10 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken. Inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

Vanaf €102,50 per maand

Bedrijfsadres huren? Wij regelen het!

Profiteer van een virtueel kantoor op onze toplocatie in Dordrecht. Met een virtueel kantoor straalt u professionaliteit uit naar uw klanten; zonder dat u hiervoor hoge kosten heeft. Wij hebben een aantal flexibele diensten samengevoegd in één dienstverlening, die u nu eenvoudig aan kunt vragen via onze website.

In onze dienstverlening is het sorteren van al uw zakelijke post bijvoorbeeld inbegrepen. Daarnaast kunnen wij uw organisatie ook verder helpen met telefonische ondersteuning. Met behulp van deze service zorgt u ervoor dat uw klanten u altijd kunnen bereiken; zelfs als het even niet goed uitkomt. Onze medewerkers zullen altijd professioneel naar uw klanten communiceren en zorgen er vervolgens voor dat de beller met een prettig gevoel de telefoon ophangt.

Dit bieden wij u graag aan

We bieden een breed scala op het gebied van flexibele werkplekken aan: