Kantoorruimte Dordrecht

Bent u op zoek naar een kantoorruimte in Dordrecht? Wij, van Virtual Office Dordrecht, bieden u dé ideale oplossing! Wij zijn al enkele jaren actief in het ondersteunen van (startende) ondernemers. Dit doen wij in de vorm van telefoonbeantwoording, het aanbieden van flexibele werkplekken en vergaderruimtes, het sorteren van alle zakelijke post en nog veel meer andere diensten.

Benieuwd geworden naar de verschillende mogelijkheden binnen onze locatie? Wacht niet en neem dan direct contact met ons op voor meer informatie (en een passend advies op maat).

Pakketten van Virtual Office Dordrecht

Bekijk onze mogelijkheden per maand. In pakket 1, 2 en 3 is een zakelijk telefoonnummer (callvoip) ook mogelijk voor €20,- per maand.

Pakket 1

Basis Pakket

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Voor 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden of 24 maanden!

Vanaf €33,95 per maand

Pakket 2

Per maand betalen

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

€44,95 per maand

Pakket 3

Meerdere BV’s

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Luxe: 5 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken

  • Luxe: inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

  • Op ieder gewenst moment per maand opzegbaar! Geen opzegtermijn.

Vanaf €59,95- per maand

Pakket 4

Inclusief Kantoorruimte

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Wekelijks postverzending

  • Telefoonbeantwoording onbeperkt, inclusief gratis zakelijk telefoonnummer.

  • 5 of 10 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken. Inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

Vanaf €102,50 per maand

Kantoorruimte Dordrecht gezocht? Neem contact op!

Profiteer direct van de voordelen van een virtueel kantoor op onze toplocatie in Dordrecht. Met een virtueel kantoor straalt u professionaliteit uit naar uw klanten en dat kan zonder dat u hiervoor hoge kosten heeft. Wij hebben een aantal flexibele diensten samengevoegd in één totale dienstverlening, die u nu eenvoudig bij ons aan kunt vragen via de website.

Wilt u klanten ontvangen? Geen probleem. Wij begrijpen dat u als ondernemer niet altijd in staat bent om direct een kantoorruimte te huren. Daarom bieden wij onze klanten ook de mogelijkheid om gebruik te maken van onze werkplekken en vergaderruimtes. Met een warm welkom door onze receptioniste zorgen wij er bijvoorbeeld voor dat de klant met een positieve insteek het gesprek met u aangaat.

Dit bieden wij u graag aan

We bieden een breed scala op het gebied van flexibele werkplekken aan: