Virtueel kantooradres

Bent u op zoek naar een mooi en betaalbaar virtueel kantooradres? Dan bent u bij Virtual Office Dordrecht zeker aan het juiste adres! Wanneer u niet fysiek aanwezig bent op uw virtuele adres en vanuit uw huis werkt, dan kunt u zich laten registreren bij een virtueel adres bij de Kamer van Koophandel. Virtual Office Dordrecht neemt al uw zorgen uit handen. Daarnaast kunnen wij ook uw klanten te woord staan als u geen tijd heeft en geen klant wilt teleurstellen.

Heeft u nog enkele vragen over onze organisatie en bijbehorende dienstverlening? Wacht niet en neem dan direct contact met ons op voor meer informatie.

Pakketten van Virtual Office Dordrecht

Bekijk onze mogelijkheden per maand. In pakket 1, 2 en 3 is een zakelijk telefoonnummer (callvoip) ook mogelijk voor €20,- per maand.

Pakket 1

Basis Pakket

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Voor 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden of 24 maanden!

Vanaf €33,95 per maand

Pakket 2

Per maand betalen

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

€44,95 per maand

Pakket 3

Meerdere BV’s

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Luxe: 5 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken

  • Luxe: inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

  • Op ieder gewenst moment per maand opzegbaar! Geen opzegtermijn.

Vanaf €59,95- per maand

Pakket 4

Inclusief Kantoorruimte

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Wekelijks postverzending

  • Telefoonbeantwoording onbeperkt, inclusief gratis zakelijk telefoonnummer.

  • 5 of 10 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken. Inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

Vanaf €102,50 per maand

Virtueel kantooradres huren? Wij helpen u verder!

Profiteer van een virtueel kantooradres op onze toplocatie in Dordrecht. Met een virtueel kantoor straalt u professionaliteit uit naar uw klanten, zonder dat u hiervoor hoge kosten heeft. Wij hebben een aantal flexibele diensten samengevoegd in één dienstverlening, die u nu eenvoudig aan kunt vragen via onze website.

Zo kunnen wij uw bedrijf bijvoorbeeld verder helpen met telefonische ondersteuning. Met behulp van deze service zorgt u ervoor dat uw klanten u altijd kunnen bereiken; zelfs als het even niet goed uitkomt. Onze medewerkers zullen altijd professioneel naar uw klanten communiceren en zorgen er vervolgens voor dat de beller met een prettig gevoel de telefoon ophangt. Daarnaast kunnen wij u ook helpen met het sorteren van al uw zakelijke post én bieden wij onze klanten vergaderruimtes en flexplekken.

Dit bieden wij u graag aan

We bieden een breed scala op het gebied van flexibele werkplekken aan: