Werkplek huren Dordrecht

Wilt u een werkplek huren Dordrecht en omstreken? Dan bent u bij Virtual Office Dordrecht helemaal aan het juiste adres! Ons kantoor, dat gevestigd is op een toplocatie in Dordrecht, biedt uw onderneming een flexibele werkplek tegen scherpe tarieven. In deze ruimte is er plek voor 2 personen, kunt u gratis koffie en thee pakken én is er een gratis Wifi-verbinding. Daarnaast kunt u bij ons ook gratis parkeren en beschikken wij over een bemande receptie, die eventuele klanten voor u kan verwelkomen.

Benieuwd geworden naar wat wij specifiek voor uw bedrijf kunnen betekenen? Twijfel dan niet om even contact met een van onze medewerkers op te nemen, zodat zij op maat met u mee kunnen kijken.

Pakketten van Virtual Office Dordrecht

Bekijk onze mogelijkheden per maand. In pakket 1, 2 en 3 is een zakelijk telefoonnummer (callvoip) ook mogelijk voor €20,- per maand.

Pakket 1

Basis Pakket

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Voor 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden of 24 maanden!

Vanaf €33,95 per maand

Pakket 2

Per maand betalen

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

€44,95 per maand

Pakket 3

Meerdere BV’s

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Luxe: 5 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken

  • Luxe: inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

  • Op ieder gewenst moment per maand opzegbaar! Geen opzegtermijn.

Vanaf €59,95- per maand

Pakket 4

Inclusief Kantoorruimte

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Wekelijks postverzending

  • Telefoonbeantwoording onbeperkt, inclusief gratis zakelijk telefoonnummer.

  • 5 of 10 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken. Inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

Vanaf €102,50 per maand

Werkplek huren Dordrecht? Bij ons kan het!

Wilt u klanten ontvangen? Geen probleem. Wij bieden onze klanten namelijk ook de mogelijkheid om gebruik te maken van onze werkplekken en vergaderruimtes. Hiermee helpen wij ondernemers aan een professionele uitstraling richting hun klanten. Met een warm welkom door onze receptioniste zorgen wij er bijvoorbeeld voor dat de klant met een positieve instelling het gesprek met u aangaat.

Daarnaast zorgen wij er ook voor dat uw post op een juiste manier binnenkomt en, wanneer u een maandelijks pakket bij ons neemt, ook aan u wordt overhandigt (en indien nodig ingescand wordt). Het beschikken over een postadres geeft vaak ook een vertrouwelijke uitstraling naar uw klanten (en websitebezoekers) toe.

Dit bieden wij u graag aan

We bieden een breed scala op het gebied van flexibele werkplekken aan: