Virtual office Breda

Bent u op zoek naar een virtual office Breda en omstreken? Wij, van Virtual Office Dordrecht, bieden u graag een mooie en flexibele kantoorruimte aan! Profiteer van een virtueel kantoor op een toplocatie in Dordrecht. Met een virtueel kantoor straalt u professionaliteit uit naar uw klanten, zonder dat u hiervoor hoge kosten heeft. Wij hebben een aantal flexibele diensten samengevoegd in één dienstverlening, die u nu eenvoudig aan kunt vragen via onze website.

Wilt u meer weten over onze dienstverlening in zijn geheel? Lees meer op onze webpagina óf neem gerust even contact met een van onze medewerkers op. Zij vertellen u graag meer.

Pakketten van Virtual Office Dordrecht

Bekijk onze mogelijkheden per maand. In pakket 1, 2 en 3 is een zakelijk telefoonnummer (callvoip) ook mogelijk voor €20,- per maand.

Pakket 1

Basis Pakket

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Voor 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden of 24 maanden!

Vanaf €33,95 per maand

Pakket 2

Per maand betalen

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

€44,95 per maand

Pakket 3

Meerdere BV’s

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Luxe: 5 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken

  • Luxe: inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

  • Op ieder gewenst moment per maand opzegbaar! Geen opzegtermijn.

Vanaf €59,95- per maand

Pakket 4

Inclusief Kantoorruimte

Virtual office huren

  • Inclusief post, mailen of scannen

  • Ons adres voor uw KVK inschrijving

  • Wekelijks postverzending

  • Telefoonbeantwoording onbeperkt, inclusief gratis zakelijk telefoonnummer.

  • 5 of 10 uur per maand flexruimte op elk gewenst moment te gebruiken. Inclusief koffie en thee. Gratis Wi-Fi inbegrepen.

Vanaf €102,50 per maand

Virtual office Breda huren? Wij helpen u verder!

Buiten het feit dat onze receptie uw telefoonbeantwoording over kan nemen kunnen wij u ook verder helpen met diverse werkplekken en vergaderruimtes én verhuren wij meerdere kantoorplekken. Wij begrijpen namelijk dat u als (startende) organisatie niet altijd in staat bent om direct een kantoorruimte te huren. U kunt bij ons daarom kiezen voor de aanwezigheid van een (flexibele) professionele bedrijfslocatie.

Daarnaast zorgen wij er ook voor dat uw post op een juiste manier binnenkomt en, wanneer u een maandelijks pakket bij ons neemt, ook aan u wordt overhandigt (en indien nodig ingescand wordt). Het beschikken over een postadres geeft vaak een vertrouwelijke uitstraling naar klanten (en websitebezoekers) toe en is daarom een must-have voor iedere (startende) organisatie.

Dit bieden wij u graag aan

We bieden een breed scala op het gebied van flexibele werkplekken aan:

Benieuwd geworden?

Kunnen wij iets voor u betekenen in uw zoektocht naar een virtual office Breda huren? Wacht niet en neem dan direct contact met ons op voor meer informatie! Onze medewerkers kijken graag op maat met u mee naar de mogelijkheden en zorgen ervoor dat uw vraagstuk wordt opgelost.