Veelgestelde vragen

  • U maakt een keuze op onze website: https://virtualofficedordrecht.nl/product-categorie/basis/
  • Dan maak u een keuze welk pakket u wilt en rekent af.
  • Dan sturen wij  u een huurovereenkomst/inschrijfformulier  die uw ingevuld en ondertekend. U stuurt alles  terug naar ons met een kopie van uw identiteitsbewijs. Wij vullen het verder in en sturen het direct naar u terug.
  • Met deze huurovereenkomst kunt u zichzelf laten inschrijven bij de KVK.
  • Nee, hiervoor zijn wij niet bevoegd om uw bedrijf namens u te registreren maar we helpen u graag hiermee.
    Met het getekende huurcontract dat u van ons ontvangt, zult u zelf uw bedrijf bij de Kamer van Koophandel moeten registreren. Meer informatie over dit registratieproces, vindt u op de website van de Kamer van Koophandel.
  • KvK staat voor Kamer van Koophandel. Bij de pakketten waar KvK-registratie bij is inbegrepen ontvangt u als klant daadwerkelijk een huurcontract. Met dit contract kunt u uw bedrijf registreren bij de Kamer van Koophandel, op één van onze zakelijke adressen.
  • Binnen 24 uur bent u al ingeschreven bij ons en kunt u hiermee naar de KvK.
  • Virtual office Dordrecht is een erkend inschrijfadres en voldoet aan de eisen die de Kamer van Koophandel stelt aan een virtueel registratie adres.
  • Een zakelijk postadres kun je gebruiken als correspondentieadres voor je onderneming.
  • Een postadres kun je bij de Kamer van Koophandel toevoegen als nevenvestiging, maar je kunt de onderneming hierop niet registreren. Dit kan wel met een inschrijfadres.
  • Een inschrijfadres kun je gebruiken voor de vestiging van de onderneming. Natuurlijk wordt hier de post ook netjes voor je verwerkt!
  • Getekende Huurovereenkomst
  • Inschrijfformulier
  • Kopie van u ID
  • De korting hangt af van welk pakket u neemt. We willen graag meer informatie over welk pakket u wilt. Hiermee kunnen wij bekijken hoeveel korting u van ons kunt krijgen. Neem gerust contact op met dhr Karso via: 06-48 445 814
  • U vult eenmalig een incassoformulier in en hiermee geeft u ons toestemming om maandelijks te incasseren
  • Bij het product van 3 maanden hanteren wij een voorschot van 2 maanden,
  • Dat betekent dat het maandelijks betalen in de 3e maand van start gaat.
  • Na elk incasso krijgt u een factuur van het geïncasseerde bedrag.
  • Als een incasso mislukt dan word het een paar dagen later opnieuw aangeboden.
  • Als het voor de tweede keer mislukt dan nemen we contact met u op.
  • Dat is zeker mogelijk. U kunt bij ons op kantoor de contracten tekenen en betalen. U krijgt dan van ons de huurovereenkomst, zodat u hiermee naar de KvK kunt gaan om u in te laten schrijven.
  • Nee wij hebben geen opstartkosten en borgkosten . Daarom kunnen we de kosten laaghouden voor u.
  • Ja we zijn een erkend inschrijfadres voor de KvK.
  • Wij nemen 4 weken voor het eindigen van uw huurcontract contact met u op. U word nooit direct uitgeschreven bij de KvK, alleen als u zelf heeft aangegeven dat u de huurovereenkomst wilt opzeggen. Wanneer u niet opzegt binnen een maand voor het einde van het contract ,word u huurovereenkomst met minimaal drie maanden verlengd.

Onze opties zijn:

  • 1 x per maand op de 1e van de maand gratis doorsturen via post.nl naar u privé adres
  • Wekelijks laten inscannen en e-mailen naar u en originele vernietigen
  • Dagelijks ophalen van 9:00 tot 17:00
  • Van de KvK dienen wij van te voren op de hoogte zijn als er een pakketje binnenkomt. Wij nemen dan contact met u op als het pakketje is aangekomen.
  • Met onze service voor telefoonbeantwoording nemen onze professionele receptionisten namens uw bedrijf uw oproepen aan. We nemen namens u een boodschap aan. Dan sturen we u een email; met een terugbelverzoek.
  • Omdat u een eigen nummer heeft komt bij ons telefoonscherm u naam van u bedrijf te staan als er iemand voor u belt.
  • Ja we zijn telefonisch bereikbaar op dit nummer: 06-48 44 5814.