Veelgestelde vragen

Neem gerust de tijd om onze uitgebreide sectie met veelgestelde vragen te verkennen; hierdoor kunt u meer inzicht krijgen in diverse onderwerpen. Wij streven ernaar om uw vragen te beantwoorden. Uw vragen, ons heldere inzicht!
  • U maakt een keuze op onze website: https://virtualofficedordrecht.nl/product-categorie/basis-pakket/
  • Dan maak u een keuze welk pakket u wilt en rekent af.
  • Dan sturen wij  u een huurovereenkomst/inschrijfformulier  die uw ingevuld en ondertekend. U stuurt alles  terug naar ons met een kopie van uw identiteitsbewijs. Wij vullen het verder in en sturen het direct naar u terug.
  • Met deze huurovereenkomst kunt u zichzelf laten inschrijven bij de KVK.
  • Nee, hiervoor zijn wij niet bevoegd om uw bedrijf namens u te registreren maar we helpen u graag hiermee.
    Met het getekende huurcontract dat u van ons ontvangt, zult u zelf uw bedrijf bij de Kamer van Koophandel moeten registreren. Meer informatie over dit registratieproces, vindt u op de website van de Kamer van Koophandel.