Veelgestelde vragen

  • U maakt een keuze op onze website: https://virtualofficedordrecht.nl/product-categorie/basis/
  • Dan maak u een keuze welk pakket u wilt en rekent af.
  • Dan sturen wij  u een huurovereenkomst/inschrijfformulier  die uw ingevuld en ondertekend. U stuurt alles  terug naar ons met een kopie van uw identiteitsbewijs. Wij vullen het verder in en sturen het direct naar u terug.
  • Met deze huurovereenkomst kunt u zichzelf laten inschrijven bij de KVK.
  • Nee, hiervoor zijn wij niet bevoegd om uw bedrijf namens u te registreren maar we helpen u graag hiermee.
    Met het getekende huurcontract dat u van ons ontvangt, zult u zelf uw bedrijf bij de Kamer van Koophandel moeten registreren. Meer informatie over dit registratieproces, vindt u op de website van de Kamer van Koophandel.
  • KvK staat voor Kamer van Koophandel. Bij de pakketten waar KvK-registratie bij is inbegrepen ontvangt u als klant daadwerkelijk een huurcontract. Met dit contract kunt u uw bedrijf registreren bij de Kamer van Koophandel, op één van onze zakelijke adressen.
  • Binnen 24 uur bent u al ingeschreven bij ons en kunt u hiermee naar de KvK.
  • Virtual office Dordrecht is een erkend inschrijfadres en voldoet aan de eisen die de Kamer van Koophandel stelt aan een virtueel registratie adres.