Veelgestelde vragen
Neem gerust de tijd om onze uitgebreide sectie met veelgestelde vragen te verkennen; hierdoor kunt u meer inzicht krijgen in diverse onderwerpen. Wij streven ernaar om uw vragen te beantwoorden. Uw vragen, ons heldere inzicht!
- We bieden verschillende pakketten aan vanaf €53,- per maand excl. btw .
- Meer informatie over onze prijzen kan gevonden worden op deze pagina: https://virtualofficedordrecht.nl/virtueel-kantoor/
- Je kunt in een aantal stappen gemakkelijk en snel je eigen virtuele kantoor samenstellen.
- Zie onze website: https://virtualofficedordrecht.nl/virtueel-kantoor/
- U maakt een keuze op onze website: https://virtualofficedordrecht.nl/product-categorie/basis-pakket/
- Dan maak u een keuze welk pakket u wilt en rekent af.
- Dan sturen wij u een huurovereenkomst/inschrijfformulier die uw ingevuld en ondertekend. U stuurt alles terug naar ons met een kopie van uw identiteitsbewijs. Wij vullen het verder in en sturen het direct naar u terug.
- Met deze huurovereenkomst kunt u zichzelf laten inschrijven bij de KVK.
- Nee, hiervoor zijn wij niet bevoegd om uw bedrijf namens u te registreren maar we helpen u graag hiermee.
Met het getekende huurcontract dat u van ons ontvangt, zult u zelf uw bedrijf bij de Kamer van Koophandel moeten registreren. Meer informatie over dit registratieproces, vindt u op de website van de Kamer van Koophandel.
- KvK staat voor Kamer van Koophandel. Bij de pakketten waar KvK-registratie bij is inbegrepen ontvangt u als klant daadwerkelijk een huurcontract. Met dit contract kunt u uw bedrijf registreren bij de Kamer van Koophandel, op één van onze zakelijke adressen.
- Binnen 24 uur bent u al ingeschreven bij ons en kunt u hiermee naar de KvK.
- Virtual office Dordrecht is een erkend inschrijfadres en voldoet aan de eisen die de Kamer van Koophandel stelt aan een virtueel registratie adres.
- Een zakelijk postadres kun je gebruiken als correspondentieadres voor je onderneming.
- Een postadres kun je bij de Kamer van Koophandel toevoegen als nevenvestiging, maar je kunt de onderneming hierop niet registreren. Dit kan wel met een inschrijfadres.
- Een inschrijfadres kun je gebruiken voor de vestiging van de onderneming. Natuurlijk wordt hier de post ook netjes voor je verwerkt!
- Getekende Huurovereenkomst
- Inschrijfformulier
- Kopie van u ID
- De korting hangt af van welk pakket u neemt. We willen graag meer informatie over welk pakket u wilt. Hiermee kunnen wij bekijken hoeveel korting u van ons kunt krijgen. Neem gerust contact op met dhr Karso via: 06-48 445 814
- We bieden al een pakket aan van €63,95 excl btw per maand voor 12 maanden. https://virtualofficedordrecht.nl/product-categorie/per-maand-betalen/
- U vult eenmalig een incassoformulier in en hiermee geeft u ons toestemming om maandelijks te incasseren
- Bij het product van 3 maanden hanteren wij een voorschot van 2 maanden,
- Dat betekent dat het maandelijks betalen in de 3e maand van start gaat.
- Na elk incasso krijgt u een factuur van het geïncasseerde bedrag.
- Als een incasso mislukt dan word het een paar dagen later opnieuw aangeboden.
- Als het voor de tweede keer mislukt dan nemen we contact met u op.
- Dat is zeker mogelijk. U kunt bij ons op kantoor de contracten tekenen en betalen. U krijgt dan van ons de huurovereenkomst, zodat u hiermee naar de KvK kunt gaan om u in te laten schrijven.
- In principe kan iedereen een KvK nummer krijgen. Voor meer info verwijs ik u graag naar: https://www.kvk.nl/inschrijven-en-wijzigen/inschrijven-buitenlandse-bedrijven/
- Nee wij hebben geen opstartkosten en borgkosten . Daarom kunnen we de kosten laaghouden voor u.
- Ja we zijn een erkend inschrijfadres voor de KvK.
- Wij nemen 4 weken voor het eindigen van uw huurcontract contact met u op. U word nooit direct uitgeschreven bij de KvK, alleen als u zelf heeft aangegeven dat u de huurovereenkomst wilt opzeggen. Wanneer u niet opzegt binnen een maand voor het einde van het contract ,word u huurovereenkomst met minimaal drie maanden verlengd.
Onze opties zijn:
- 1 x per maand op de 1e van de maand gratis doorsturen via post.nl naar u privé adres
- Wekelijks laten inscannen en e-mailen naar u en originele vernietigen
- Dagelijks ophalen van 9:00 tot 17:00
- Van de KvK dienen wij van te voren op de hoogte zijn als er een pakketje binnenkomt. Wij nemen dan contact met u op als het pakketje is aangekomen.
- U kunt op deze link drukken en u kunt dan een flexwerkplek huren: https://virtualofficedordrecht.nl/flex-werkplekken/
-
- Ons adres is: Visserdijk beneden 70 in Dordrecht. Bekijk de route.
- Ja dat is mogelijk. U krijgt een eigen zakelijk telefoonnummer via VoIP. Via deze link kunt u kijken welke mogelijkheden er zijn: https://virtualofficedordrecht.nl/diensten/zakelijk-telefoonnummer/
- Met onze service voor telefoonbeantwoording nemen onze professionele receptionisten namens uw bedrijf uw oproepen aan. We nemen namens u een boodschap aan. Dan sturen we u een email; met een terugbelverzoek.
- Omdat u een eigen nummer heeft komt bij ons telefoonscherm u naam van u bedrijf te staan als er iemand voor u belt.
- Ja we zijn telefonisch bereikbaar op dit nummer: 06-48 44 5814.
- Nee wij mogen alleen u bedrijfsadres organiseren.
Gratis telefonisch consult
Heeft u vragen over inschrijven van uw bedrijf? Laat dan uw gegevens achter en wij bellen u binnen één werkdag gratis & vrijblijvend op om al uw vragen te beantwoorden. Ook alle andere vragen voor starters kunnen wij direct beantwoorden.
Ook kunt u contact met ons opnemen voor het regelen van verzekeringen, boekhouding en het opzetten van een B.V. & notariskantoor. We begeleiden u hier graag bij!