Postbus aanvragen zakelijk
Bent u op zoek naar een beter overzicht van al uw zakelijke post en wilt u daarom een postbus aanvragen zakelijk? Dan bent u bij Virtual Office Dordrecht zeker aan het juiste adres! Wij zijn een erkend KVK inschrijfadres. Inschrijven is zeer snel voor u verzorgd. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor al uw vragen. Wij zorgen ervoor dat uw post op een juiste manier binnenkomt en, wanneer u een maandelijks pakket bij ons neemt, ook aan u wordt overhandigt. Daarnaast kunnen wij de post ook voor u mailen en inscannen. Het hebben van een postadres geeft vaak ook een vertrouwelijke uitstraling naar uw klanten (en website bezoekers) toe en is daarom een must-have voor iedere organisatie. Daarnaast hebben wij flex huur waarbij u uw klanten kunt ontvangen of als u uw administratie wilt doen. Vele zzp’ers en stichtingen kiezen virtualoffice Dordrecht om zich in te schrijven als virtuele kantoor adres.
Heeft u nog enkele vragen met betrekking tot onze organisatie en/of dienstverlening? Wacht niet en neem direct contact met ons op! Dit kunt u doen door het contactformulier op onze website in te vullen.
Pakketten van Virtual Office Dordrecht
Bekijk onze mogelijkheden per maand. In pakket 1, 2 en 3 is een zakelijk telefoonnummer (callvoip) ook mogelijk voor €55,- per maand.
Postbus aanvragen zakelijk bij Virtual Office Dordrecht
Maar kunnen wij u dan slechts helpen met een zakelijke postbus? Natuurlijk niet. Virtual Office Dordrecht kan uw bedrijf daarnaast ook verder helpen met een zakelijk telefoonnummer en telefoonbeantwoording. Zo kunt u altijd bereikbaar voor uw (potentiële) klanten blijven; zelfs als het even niet uitkomt.
Bovendien kunnen wij ook diverse werkplekken en vergaderruimtes voor u regelen én verhuren wij meerdere kantoorplekken. Wij begrijpen dat u als organisatie niet altijd in staat bent om direct een kantoorruimte te huren. U kunt bij ons daarom kiezen voor de aanwezigheid van een (flexibele) professionele bedrijfslocatie.